2 t/m 6 oktober: Onderhoud Mijn WerkSaam/iParticipatie

24-9-2024

Als cliënt van WerkSaam kun je inloggen op een beveiligd gedeelte van Mijn WerkSaam (iParticipatie). Daar zie je jouw persoonlijke gegevens, je uitkeringsspecificatie en je kunt er aanvragen indienen en wijzigingen doorgeven. Je kunt daar ook jouw vakantie of verblijf in het buitenland doorgeven. Wij willen je graag informeren dat Mijn WerkSaam/iParticipatie wegens gepland onderhoud tijdelijk niet bereikbaar zal zijn van 2 oktober tot en met 6 oktober. Tijdens deze periode werken we hard aan verbeteringen om de dienstverlening via Mijn WerkSaam/iParticipatie nog beter te maken. Vanaf 7 oktober kun je Mijn WerkSaam/iParticipatie weer volledig gebruiken zoals je gewend bent.

Wat kun je doen tijdens het onderhoud?

Tijdens het onderhoud kun je jouw persoonlijke gegevens en je uitkeringsspecificatie inzien. Inloggen om deze gegevens in te zien kan hier.

Tijdens het onderhoud is het niet mogelijk om wijzigingen door te voeren of aanvragen in te dienen via Mijn WerkSaam/iParticipatie. Echter, we bieden je alternatieve mogelijkheden voor de meest dringende zaken:

  • Inkomstenverklaring indienen?
    Stuur je loonstrook per e-mail naar doorgeven-inkomen@werksaamwf.nl
  • Wijzigingen doorgeven?
    Mail mutaties of veranderingen naar inkomen@werksaamwf.nl
  • Aanvragen indienen?
    We verzoeken je vriendelijk om eventuele aanvragen, doorgeven van vakantie/verblijf in het buitenland of mutaties die via Mijn WerkSaam/iParticipatie lopen, even uit te stellen tot na 6 oktober.
  • Zijn er andere dringende zaken?
    Neem contact op met het klant contact centrum. Dit kan door te bellen met 0229 - 25 87 58

We begrijpen dat dit mogelijk enige ongemakken met zich meebrengt en danken je voor je begrip en medewerking. Heb je vragen? Neem gerust contact op met ons klant contact centrum.

Wilt u teruggebeld worden?
Vul uw gegevens in en u wordt zo snel mogelijk teruggebeld.