sluiten
Gezin bank boekje lezen

Mijn uitkering is niet gestort. Hoe kan dit?

Het kan verschillende oorzaken hebben waarom uw uitkering niet is gestort. Als u wisselende inkomsten heeft moet u iedere maand een inkomstenverklaring  invullen. Als u deze verklaring niet heeft ingevuld, dan blokkeren wij uw uitkering. Als u inkomsten heeft, moet u altijd uw loonspecificatie meesturen.

Klik hier voor de pagina over de Betaaldata van de uitkeringen. Als u uw verklaring wel heeft ingeleverd of als dit voor u niet van toepassing is, en u heeft uw uitkering niet ontvangen, dan kunt u contact opnemen met ons Klant Contact Centrum via (0229) 25 87 58 op werkdagen van 9.00 - 17.00 uur.

Direct contact?
Vul uw gegevens in en u wordt teruggebeld.
Heeft u een mening over onze website?

Wij horen graag van u zodat we onze dienstverlening verder kunnen verbeteren.

Geef uw mening

sluiten