Mijn WerkSaam - algemeen
As u op de knop 'Inloggen op Mijn WerkSaam' klikt, en u bent ingelogd via uw DigiD, dan kunt u deze gegevens bekijken te kiezen voor 'Mijn gegevens' en daarna voor 'Mijn uitkeringen'.
U kunt deze gegevens wijzigen door in te loggen op het beveiligde gedeelte van Mijn WerkSaam. U logt in met uw DigiD. Kies nadat u bent ingelogd voor 'Mijn gegevens' en kies daarna aan de linkerkant voor 'Algemeen'. Achter 'E-mail adres', 'IBAN nummer' of 'Telefoonnummers' kunt u op 'Wijzigen' klikken om deze gegevens te wijzigen.
Als u op de knop 'IOAW-uitkering aanvragen' klikt, en u bent ingelogd via uw DigiD, dan komt u direct in het formulier om een bijstandsuitkering aan te vragen. Kies 'aanvraag bijstandsuitkering' en klik onderaan op 'Aanmaken'.
Als u het formulier per ongeluk sluit, kunt u het formulier opnieuw opstarten door naar 'mijn formulieren' te gaan (links) en te klikken op 'nieuw formulier aanmaken' (rechtsboven).
Als u op de knop 'uitkering aanvragen' klikt, en u bent ingelogd via uw DigiD, dan komt u direct in het formulier om een bijstandsuitkering aan te vragen. Kies 'aanvraag bijstandsuitkering' en klik onderaan op 'Aanmaken'.
Als u het formulier per ongeluk sluit, kunt u het formulier opnieuw opstarten door naar 'mijn formulieren' te gaan (links) en te klikken op 'nieuw formulier aanmaken' (rechtsboven).
Als u uw aanvraag niet volledig heeft ingevuld, of niet alle bijlagen heeft bijgevoegd, dan krijgt u hier via iParticipatie een bericht over; dit noemen we een hersteltermijn. U kunt dan alsnog de gevraagde gegevens inleveren. Pas daarna kunnen wij uw aanvraag behandelen.