sluiten

Kan ik een betalingsregeling aanvragen voor mijn schuld bij WerkSaam?

Ja, dat kan heel eenvoudig. Stuur hiervoor een e-mail naar tv@werksaamwf.nl.

Wat vermeld ik in mijn e-mail?

Wij willen graag dat u onderstaande tekst in uw e-mail kopieert en de vragen invult:

  1. Wat is uw naam en persoonsnummer? (uw persoonsnummer staat op brieven van WerkSaam. Wanneer dit niet bekend is bij u, vermeld dan uw BSN)
  2. Voor welke schuld vraagt u een regeling aan?
  3. Welk bedrag wilt u per maand gaan betalen?
  4. Wat is uw inkomen? (stuur een bewijsstuk hiervan mee)
  5. Heeft u bijzondere uitgaven waar wij rekening mee moeten houden?

Lukt het u niet om via een e-mail een betalingsregeling aan te vragen? Dan kunt u bellen met ons Klant Contact Centrum. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur op 0229 - 258 758. Bij een terugbelnotitie wordt u binnen 48 uur teruggebeld.

Wanneer is een betalingsregeling niet mogelijk?

  • Als wij uw schuld al verrekenen met uw uitkering bij WerkSaam.
  • Als wij beslag hebben gelegd op uw salaris of uitkering.

Wat gebeurt er als ik een aanvraag heb gedaan?

Als u een aanvraag voor een betalingsregeling heeft gedaan, laten wij u binnen 14 dagen weten of wij hiermee akkoord gaan.

Direct contact?
Vul uw gegevens in en u wordt teruggebeld.
Heeft u een mening over onze website?

Wij horen graag van u zodat we onze dienstverlening verder kunnen verbeteren.

Geef uw mening

sluiten