Gezin Thee Drinken

Wat vindt u van de manier waarop WerkSaam u begeleidt?

De Cliëntenraad van WerkSaam vraagt uw mening over de manier waarop WerkSaam u begeleidt.

De menselijke maat

Eén van de uitgangspunten van de Cliëntenraad van WerkSaam is ‘de menselijke maat’. De Cliëntenraad vindt dat de begeleiding van WerkSaam menselijk moet zijn. Dit betekent bijvoorbeeld:

  • U wordt met uw vragen, gevoelens en behoeften serieus genomen
  • Er wordt rekening gehouden met uw individuele omstandigheden
  • U krijgt voldoende en duidelijke informatie
  • U krijgt een reden en uitleg bij een besluit

Als Cliëntenraad van WerkSaam willen wij graag uw mening hierover weten. Vul daarom onze vragenlijst in. Uw antwoord helpt ons bij het verbeteren van het beleid en de dienstverlening van WerkSaam.

Vul de vragenlijst in!

Klik hier voor de vragenlijst
  • U heeft tot uiterlijk 31 januari 2024 de tijd om de vragenlijst in te vullen.
  • Kent u meer mensen die een uitkering van WerkSaam ontvangen? Wijs hen dan vooral ook op deze vragenlijst.
  • U ontvangt van WerkSaam soms ook een cliënttevredenheidsonderzoek. Deze vragenlijst is een aanvulling daarop, omdat de Cliëntenraad ook wil weten of u tevreden bent. 

Alvast bedankt!

De Cliëntenraad van WerkSaam Westfriesland

Logo Cliëntenraad
Wilt u teruggebeld worden?
Vul uw gegevens in en u wordt zo snel mogelijk teruggebeld.