Onze huisregels
Wij helpen u bij uw zoektocht naar werk en voor het verstrekken van uw uitkering.
Gedrag
Wij helpen u graag goed en snel.
Daarom:
- denken wij met u mee
- komen we afspraken na
- gaan we respectvol met elkaar om
- staan we geen enkele vorm van agressie toe
- Als medewerkers hebben we met elkaar deze regels opgesteld. Wij zijn er om onze cliënten en klanten goed te helpen.
Dit gedrag accepteren wij niet:
- schreeuwen
- schelden
- bedreigen
- discriminatie
- seksueel getinte opmerkingen
- fysiek geweld zoals slaan, schoppen
- dreigen met fysiek geweld
- opzettelijk aanbrengen van schade aan personen of eigendommen van de organisatie
Wij werken graag, voor en met u, aan uw ontwikkeling. Werkt u met ons mee?
Geluidsopnamen
WerkSaam staat voor een open en klantgerichte dienstverlening. Wij vinden het goed als u een geluidsopname maakt van een gesprek tussen u en een medewerker van WerkSaam. Hiervoor gelden een aantal spelregels.
Wat zijn de spelregels voor het maken van geluidopnamen?
- WerkSaam staat het maken van een geluidsopname toe, tenzij er zwaarwegende redenen zijn dit niet te doen. In dat geval biedt WerkSaam een alternatief aan.
- Een cliënt/medewerker maakt van tevoren duidelijk dat hij een geluidsopname wil maken.
- De cliënt/medewerker geeft aan WerkSaam een kopie van de opname als deze dat wenst (of vice versa als WerkSaam de opname maakt).
- Zowel de medewerker/cliënt als WerkSaam knipt of plakt NIET in een geluidsopname, tenzij dit wordt meegedeeld.
- Geluidsopnamen worden zonder toestemming van de medewerker/cliënt en WerkSaam NIET aan derden gegeven of openbaar gemaakt.